Tuesday, June 24, 2008

Tuesday 24 June 2008: Heidi needs to calm down and Sarah needs to take a shower or something...to cool down! HAPPY BIRTHDAY NSM!!!!!!!


Sarah says:
That's me right after an argument tonight. I need somebody to throw water over my head! It's warm tonight! Good night!

HAPPY BIRTHDAY TO MY BROTHER NSM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heidi says:
Er is veel stress in mijn leven de laatste maanden. Er gebeuren dingen waar ik geen controle over heb. Gisteren kwam ik thuis van mijn werk, en ik was letterlijk stijf van de stress. Mijn schouders, nek en bovenrug zitten nogal vast en zijn pijnlijk, mijn rechterarm wil soms iets minder mee, mijn vingers doen pijn, mijn knieƫn doen met momenten pijn, ik heb behoorlijk wat last van buikpijn, gisteren waren mijn oren ook weer overbelast en dus hoorde ik de ganse dag de druk in mijn rechter oor (toen ik dat enkele jaren liet nakijken, zei de dokter me dat ik het gehoor van een baby heb, dus er was niet echt iets mis. Wel had ik water in het slakkenhuis, en dat kwam door stress...), soit, alles wijst er dus op dat ik behoorlijk onder druk lig.
Toen ik gisteren hoorde, na een rotte dag, dat ik ook nog eens de helft van de avond alleen zou moeten mijn dochter entertainen en koken tergelijkertijd, kon ik het wel krijgen. Op de fiets naar huis, dacht ik erover hoe ik mezelf kan kalmeren. Op deze manier kweek ik een hartkwaal of maagkwaal. Ik kwam thuis, haalde Yma op, en sprak mezelf toe 'kalm blijven, rustig blijven...'. Het lukte wonderwel.
Ik ben nu op zoek naar tips om minder stress te hebben en te voelen. Ik wil me niet laten kelderen door stress. Ik ga blijven zoeken. Ik moet.

Oh, nog iets: ik ben gestopt met koffie drinken. Ik probeer toch... Barbara heeft me Bambu van A.Vogel aangeraden, en daar ben ik dus mee begonnen. We zien wel!

No comments: